GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS

- Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra taikomas 24 mėnesių garantinis aptarnavimas (mokant pilną prekės kainą). - Pirkėjui taip pat suteikiama galimybė mokėti ne pilną prekės kainą, tokiu atveju pirkėjo sutikimu yra pasirašomas garantinio aptarnavimo atsisakymas. - Samsung ir Huawei produkcijai taikome nekintamą kainą su 24 mėnėsių garantiniu aptarnavimu.

Kodėl prekės kaina su 24 mėnesių garantiniu apatarnavimu skiriasi nuo prekės kainos, kai pirkėjas garantijos atsisako? Kaip žinia, Samsung, Apple ir kiti didieji gamintojai turi savo remonto centrus Europos šalyse, įskaitant ir Lietuvą. Resolute.lt orientuojasi į egzotinius gamintojus, kurie remonto centrų Europoje neturi. Garantinį įrenginių aptarnavimą atliekame patys, savomis (ne gamintojų) lėšomis.
Jei pirkėjas įsigyja prekę už pilną kainą, jis turi teisę į:

- į nemokamą įrenginio taisymą 24 mėnesius nuo įsigijimo datos, jeigu jis turi pramoninį defektą. Defektai nešalinami šiais atvejais: - jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos-faktūros ir garantinės pažymos;- jei produktui buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos, drėgmės ar korozinių medžiagų. Papildomos sąlygos: - pardavėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus; - garantiniam aptarnavimui suteikti pirkėjas privalo pateikti pilną produkto komplektaciją, įskaitant visus originalius priedus, aksesuarus, naudojimo instrukcijas bei produkto įpakavimą; - jei pirkėjas nesilaikė produkto naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų; - jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas; - jei buvo naudojamas nestandartinis naudojimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui; - jei produkte buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija; - garantiniam aptarnavimui suteikti pirkėjas privalo pateikti pardavimo metu išrašytą sąskaitą-faktūrą kartu su garantine pažyma; - pinigų grąžinimo ar keitimo garantija taikoma tuo atveju, jei įrenginio remontas neįmanomas; - pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantiniam garantinio aptarnavimo centrui (pardavėjui) ir pašto išlaidų apmokėjimą; - pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.

0
© 2019 Resolute.lt - Aukščiausio kainos ir kokybės santykio telefonai - Pigūs ir kokybiški telefonai  - Kokybiški telefonai pigiau

 .