GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS

- Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra taikomas 24 mėnesių garantinis aptarnavimas (mokant visą prekės kainą); - Samsung ir Huawei produkcijai taikome nekintamą kainą su 24 mėnesių garantiniu aptarnavimu; - Pirkėjui taip pat suteikiama galimybė mokėti ne visą prekės kainą, tokiu atveju taikomas 2 savaičių garantinis aptarnavimas nuo įsigijimo (apmokėjimo) datos. Dauguma atvejų, net ir įsigijus prekę su 2 savaičių garantija, pirkėjas turi galimybę naudotis toliau galiojančiu gamintojo garantiniu aptarnavimu.

Kodėl prekės kaina su 24 mėnesių garantiniu aptarnavimu skiriasi nuo prekės kainos su 2 savaičių garantija? Kaip žinia, Samsung, Huawei ir kiti didieji gamintojai turi savo garantinius centrus Europos šalyse, įskaitant ir Lietuvą. Resolute.lt orientuojasi į egzotinius gamintojus, kurie garantinių centrų Europoje neturi, todėl garantinį įrenginių aptarnavimą atliekame patys, savomis (ne gamintojų) lėšomis.
Jei pirkėjas įsigyja prekę už pilną kainą, jis turi teisę į:

- į nemokamą įrenginio taisymą 24 mėnesius nuo įsigijimo datos, jeigu jis turi pramoninį defektą. Defektai nešalinami šiais atvejais: - jei pirkėjas neturi pirkimą įrodančios sąskaitos-faktūros ir garantinės pažymos; - jei produktui buvo padaryta žala dėl valstybės reguliuojamų elektros energijos ir telekomunikacijų tinklo standartų nesilaikymo, stichinių nelaimių, kompiuterinių virusų, pašalinių daiktų, vabzdžių, elektromagnetinių bangų, radiacijos, drėgmės ar korozinių medžiagų; - jei pirkėjas nesilaikė produkto naudojimo instrukcijų, elementarių saugos priemonių ir saugaus naudojimo sąlygų; - jei garantinė plomba yra pažeista ar yra darytas neleistinas produkto remontas ar ardymas; - jei buvo naudojamas nestandartinis maitinimo šaltinis, priedai ar atsarginės dalys ir reikmenys, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudojimui su nurodytu produktu ir jei to pasekoje buvo padaryta žala produktui; - jei produkte buvo diegiama neoficiali, gamintojo nesertifikuota operacinės sistemos versija.

Papildomos sąlygos: - pardavėjas neatsako už įrenginio saugomų duomenų defektus ar praradimus; - pinigų grąžinimo ar prekės keitimo garantija taikoma tuo atveju, jei įrenginio remontas neįmanomas; - garantiniam aptarnavimui suteikti pirkėjas privalo pateikti pilną produkto komplektaciją, įskaitant visus originalius priedus, aksesuarus, naudojimo instrukcijas bei produkto įpakavimą; - pirkėjas yra atsakingas už prekės pristatymą garantinio aptarnavimo centrui arba pardavėjui ir už pašto išlaidų apmokėjimą; - pirkėjui griežtai draudžiama klastoti prekės pramoninį defektą. Jei šią nuostatą pirkėjas pažeidžia, jis privalės atlyginti visus pardavėjo ir / arba garantinio aptarnavimo centro patirtus nuostolius.

0
© 2019 Resolute.lt - Aukščiausio kainos ir kokybės santykio telefonai - Pigūs ir kokybiški telefonai  - Kokybiški telefonai pigiau

 .